Samsung UE55F9000SL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55F9000SL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

svwolven 02-05-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

heb de tv nu twee maanden was er erg tevreden over maar plots was hij stuk als ik hem aanzetten duurde het soms een kwartier tot hij aanging',ze hebben er twee nieuwe printplaaten ingezet en hij doet het weer
nu maar afwachten hoe het verder gaat

Eljes 06-03-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Mooie TV de UE 55F9000SLXXN van Samsung. Er is echter één probleem!! Wie heeft hetzelfde probleem als ik? Wanneer je van Canal Digital de decoder / HD ontvanger installeert type M7 SAT 801, dan loopt de heleboel vast!! Je bent dan verplicht bij het aanzetten van je TV, de decoder / HD ontvanger te rebooten waarop je uiteindelijk beeld krijgt. Ondanks de vermelding van Samsung in zijn setup menu dat deze decoder gecertificeerd is blijkt de software van Samsung niet geschikt te zijn om met één druk op de aan/uit knop van de afstandsbediening het geheel op te starten en komt zelfs met elkaar in conflict. Volgens de winkelier (Expert) is Samsung inmiddels bezig om de software aan te passen. Dat duurt inmiddels al heel lang. Kortom ik baal hiervan als een stekker.

rudivr1964 11-09-2014

beste,

heb juist hetzelfde probleem de m7sat 801 loopt vast bij mijn nieuwe samsung tv. heb je al een oplossing hiervoor gevonden, dan verneem ik die graag.

mar 321 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Wat een prachtige TV is dit zeg, ongeëvenaard beeld. Bij live uitzendingen alsof je naar een plaatje zit te kijken en dit gewoon via de kabel (ziggo) Hij is wel aangesloten met een smit interactieve CI+ module

Uiteindelijk blijkt de film instelling met daarbij de scherpte iets verhogen hier het mooiste resultaat te geven. Heel natuurlijk en alsof je er zelf bij bent.

Aan het begin was de eco stand die iets wat verwarring bracht, want s'avonds werd het beeld te donker. Er zit nl een sensor die afhankelijk van het omgevingslicht het back light terug regelt en dat was in ons geval teveel. Na uitzetten van die eco weer perfect beeld.
Gisteravond eco weer aangezet en de backlightverlichting een minimum stand van 7 gegeven (stond op 0) Hij regelt nu dus wel terug, maar niet te ver. Super mooi is dat, want je krijgt nu met een film een beleving alsof je in de bioscoop zit.

De live uitzendingen met de olympische spelen zijn 1 groot genot. bewegende beelden ook perfect. Ik zou niet weten hoe dit beter zou kunnen. Het lijkt wel blue Ray op de beste tv welke op de markt is. Wat nu opvalt is wanneer de cameraman niet juist scherp heeft gesteld.!

Ook wij hebben deze gekocht bij radiovonburg te Rotterdam, goedkoopste van Nederland (bel maar op) en ook nog eens een prima service.

Aangeschaft tijdens de refund actie van samsung, ging er nog eens 500 van de prijs af.
Tevens heeft radio von burg mij attent gemaakt op om er tijdens die actie de soundbar HW F750 maar erbij te nemen. Die werd ook voor een heel aantrekkelijke prijs verkocht en kregen we van samsung ook nog eens 250 euro terug. Nu dus ook nog eens een subliem geluid erbij. Is heel fijn tov het normale (niet echt slechte) geluid , geeft een zeer hoge meerwaarde aan de kijkbeleving!!!!
Zeer kundig en prettig personeel welke voor ons ook nog eens gelijk de aanvraag voor de refund acties invulde.

Ook gelijk de 40f8000 gekocht voor op de slaapkamer ook een prima keuze/ beeld! Zal ik later wel een review over doen

maddyd 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Deze 4K TV heeft een prachtig scherp beeld. Het mooie beeld valt zeker op als hij naast zijn broertje de UE55F8000 staat. De TV is met een dunne kabel van 2 meter verbonden met een externe box waar alle aansluitingen in zitten. Erg handig dat je nooit meer achter je TV hoeft te zijn als je een extra apparaat wilt aansluiten. Het geluid valt tegen en heb hem daarom aangesloten op een externe geluidsinstallatie. Je kan deze TV met originele UPC/Ziggo gecertificeerde software heel voordelig kopen bij Radio von Burg in Rotterdam. Ik heb er €2.999 voor betaald. De service is prima en ben goed geholpen met het invullen van het actieformulier van Samsung waardoor de TV nog 500 euro goedkoper werd en hulp bij het inladen in mij auto.

StefanB1 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Ik moet eerlijker zeggen ik ben niet snel onder de indruk van goed beeld, omdat ik al jaren plasma gewent bent en dat led tv toch even een omschakeling voor mijn was. Maar wat een beeld zeg wat deze LED TV afgeeft. Echt enorm tevreden er over. Ik heb hem gekocht bij Radio von Burg in Rotterdam zeer goede service en correcte levering, helemaal top en zeker een aanrader!!

markus001 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Prachtige TV met enorm veel mogelijkheden en schitterend beeld. Geluid is wat je mag verwachten van een zeer platte TV. Bij Radio von Burg gekocht in Rotterdam voor een bijzonder goede prijs incl. cash back actie van Samsung veel lager dan hier aangegeven. Uitstekend geholpen bij Radio von Burg.

annejohn 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Deze bij radio von burg in rotterdam gekocht en wel voor een veel lagere prijs dan hier word vermeld,super service bij deze zaak,er was iets niet goed met de tv en meteen konden wij hem omruilen voor een andere,kregen nog een fles wijn toe
Prachtige tv vol met mogelijkheden,echt superbeeld,haarscherp,kortom heel blij mee,zowel met de tv als met radio von burg

Juan 26-01-2014

Annejohn, mag ik weten wat is niet goed met de tv? Alvast bedankt.

Juan 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Prachtige tv en mooi beeld met waanzinnige Smart functies.
Via "one connection" geen zichtbare kabels. Gekocht bij Radio von Burg in Rotterdam voor €2999,- en ze hebben me geholpen met het invullen voor de gratis tablet.

gerrit52 16-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Prachtig toestel en dito beeld.
Via "one connection" geen zichtbare kabels.
Home set voor geluid heeft mijn voorkeur.
Benieuwd naar UHF beelden.
BlueRay-3D schitterend.
Gebruiksgemak redelijk, zelfs voor een ouwe sukkel (64)

metalsa 19-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Prachtige tv met hele scherpe beelden, waanzinnige Smart functies en een heel mooi design.

Gekocht bij Radio von Burg in Rotterdam en voor veel minder dan hier op kieskeurig € 3199,- en ze hebben me geholpen met het invullen voor de gratis tablet.

p v hogeloon 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

ik heb een goede keus gemaakt, het geluid is mooi kamer vullend het beeld is zeer zuiver voor die grote het net of ze bij je binnen zitten.

GePeSm 17-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

De Samsung UE55F9000 is een fantastische televisie met een ongelofelijk goed beeld. Zelfs zeer dichtbij zijn er geen pixels te zien. Het toestel is goed op de verdere toekomst voorbereid door de externe aansluitingen. Ik wacht met 'smart' op de nog komende Ultra HD beelden. Het vrijwel randloze scherm is prachtig vorm gegeven. Het geluid is zoals te verwachten niet optimaal doch een dergelijk high tech toestel vraagt om een externe audio installatie.

Raft 15-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Het bevalt me voorlopig wel. Veel mogelijkheden op internet, goed vorm, redelijk goed kwaliteit, je praten met tv

hfh 14-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Kwaliteit en snelle processor etc
UHD, echter content nog even afwacchten
Mooi design, eenvoudig
Mooiste beeld tot dusver

Edwin Z. 13-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Prima TV, kwalitatief zeer goed beeld en zeer te spreken over de lan verbinding met mijn qnap-nas,hij ziet hem automatisch en zonder problemen meteen door de mappen bladeren, bij de mappen een goede weergave kwaliteit,zowel foto's als video,geen probleem tot op heden herkent hij alle voorkomende bestandstypen op mijn qnap.

ps, zenders zoeken etc. snel en allemaal gemakkelijk.

Een aanrader deze smart TV.

Fred de Rave 10-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Wat een prachtig toetel is dit. Ik heb hem nu 5 dagen in mijn bezit. De meeste functies zijn al doende onder de knie te krijgen. Het beeld is echt prachtig. Zet de tv niet te hoog omdat je anders de camera niet goed kunt gebruiken bij skype.
Voor het hand (swipen) en stemmatig gebruik van het toestel is enige oefening wel nodig. Al met al een geweldig toestel !

Barg 06-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Werkelijk een top televisie. Hiervoor eigenaar van een heel dure Loewe televisie maar deze nu (al na 4 jaar......) vervangen door dit zeer fraaie toestel. Werkelijk geweldig beeld en een zeer fraai toestel met veel mogelijkheden. Voor het geluid uitbreiding gezocht met een Sonos soundbar en sub. Geweldige combinatie!

Daaltena 04-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Nu een paar dagen in mijn bezit. Wat een pracht van een tv, zowel beeld als design. Alles makkelijk in te stellen, zoals gewend van Samsung. HDtv is oogstrelend scherp en met name het 55" scherm geeft tv kijken (evenals gamen)een compleet nieuwe ervaring. Inmiddels heb ik ook al wat 4K materiaal op deze tv bekeken, wat er verschrikkelijk mooi uit ziet. Kan niet wachten tot er daadwerkelijk 4k uitgezonden gaat worden! Al met al een super toestel. Mocht je nog twijfelen over deze TV, twijfel niet langer! Een must voor elke liefhebber!

James700 01-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

De T|V is een paar dagen in mijn bezit. De eerste indruk is postief. Het product is zeer gebruiker vriendelijk. Beeld kwaliteit is -naarverwachting - prima. Geluidskwaliteit kan beter, vergelijkbare producten van sommige concurrenten hebben betere geluidskwaliteit. Al met al, de Samsung UE55F9000 is een van de beste producten op de markt. Tijd zal ons de duurzaamheid leren.

Hendrik007007 30-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Was al maanden op zoek naar de ideale TV. Heb vele merken vergeleken. De Samsung Ultra HD sprong eruit vanwege zijn vormgeving, Beeldkwaliteit, Alle Smart functies zijn van deze tijd. Netflix App is een mooi extraatje. Nu ik hem enige dagen in bezit heb voldoet het apparaat in zijn geheel aan mijn verwachtingen. Heb achteraf bekeken nog meer gekregen dan vooraf gedacht. Beeldherkenning voor persoonlijke instellingen, de swipe voor nieuwe zender en de commando taal voor allerlei zaken te regelen inplaats van je afstand bediening zijn een prachtige toevoeging. Van mij krijg dit apparaat een hoge waardering.

martha johan 28-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Goed geluid, prima beeldkwaliteit, gebruiksgemak en veel mogelijkheden. Met extra bijgeleverde kleine afstandbediening makkelijk te schakelen. Jammer dat de standaardafstandsbediening niet met verlichting geleverd wordt.

Martijn 22 25-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Mooi strak design en zeer vlak tegen de muur te bevestigen. Alle aansluitingen lopen via een aparte box wat zorgt voor een opgeruimde installatie. De handige afstandsbediening met touchpad bedient ook de HD ontvanger, versterker en blue-ray speler. Het is een echte allrounder door de uitgebreide functies. Het combineert de eigenschappen van een smartphone met die van een entertainmentsysteem. Het beeld is ronduit verbluffend. De beelden komen echt tot leven. Op youtube staat 4K materiaal om de echte mogelijkheden van het beeld te kunnen bekijken. Het wachten is nu op de eerste 4K spelers. Door de mogelijkheid van een Evolutionkit is de TV ook op de toekomst voorbereid.

Ouwejan200 20-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Gebruiksgemak van de internetbrowser vereist enige oefening. Dat geldt ook voor het activeren van de allshare toepassing icm met de tablets van Samsung in mijn geval een NOTE 10.1 .

Roelien van der Horst 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Het is een prachtige TV, na even wennen gaat het nu ook goed met de afstandbediening, stem en handbediening. We hebben hem gekocht mede vanwege het mooie uiterlijk en de connectionbox. Duurzaamheid ga ik uit van onze andere twee samsung tv's, die nooit problemen opleveren en het altijd prima doen, dus ik ga ervan uit dat dit ook voor dit model geldt.

Mennekeonline 17-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE55F9000SL

Sinds gisteren in huis en wat `n tv, zoveel mogelijkheden en wat `n strak beeld.
Moet nog alles uitzoeken maar hier ga ik veel plezier aan beleven.
Prijs is wel hoog maar je hebt `n tv die er wel uitspringt.